Forside»Arkivering

Arkivering

Læs mere om ArkiveringGå til produkter

Få styr på din arkivering i dag

OfficeWhiz vil gerne hjælpe dig med at få styr på din arkivering. Det kan være en stor mundfuld at starte på, men når det er gjort, så er det verdens bedste fornemmelse. Vi har mange bud på, hvordan du får styr på arkivering og opbevaring på både din arbejdsplads og dit hjemmekontor. Det handler nemlig om orden og struktur, så du ikke drukner i dine papirer, som intet hjem har. Besøg vores store udvalg af varer fra brevordnere, indstiksringbind, arkivkasser, clipboards og mapper her på siden.


Viser 1 - 3 af 3
  • 1
 
Tilføjer til indkøbskurvenVaren blev lagt i indkøbskurven.
 Faneblad Oxford Touareg A4 10-delt Genbrugskarton
Faneblad Oxford Touareg A4 10-delt Genbrugskarton
Varenr.:
incl. moms 26,25 kr.
 
På lager / Levering: 1-2 hverdage
  Læg i kurven
 Faneblad Oxford Touareg A4 5-delt Genbrugskarton
Faneblad Oxford Touareg A4 5-delt Genbrugskarton
Varenr.:
incl. moms 15,06 kr.
 
På lager / Levering: 1-2 hverdage
  Læg i kurven
 Ringordner Oxford Touareg A4 genbrugskarton 4R 20mm D-ring
Ringordner Oxford Touareg A4 genbrugskarton 4R 20mm D-ring
Varenr.:
incl. moms 60,56 kr.
 
På lager / Levering: 1-2 hverdage
  Læg i kurven
Viser 1 - 3 af 3
  • 1
 
 

Læs mere om Arkivering

Skab overblik med hængemapper, hængemappeskabe og vogne

Få styr på dine papirer med hængemapper og placer dem sikkert i et af vores hængemappeskabe eller vogne. De hjælper dig med at få styr på utallige papirer på en moderne og diskret måde på kontoret. Fordelen ved denne form for arkivering er muligheden for kompakthed. Hængemapper kan kategoriseres i farver og størrelser, som gør dem rigtig gode for alle arbejdspladser. 

Opbevaring af dine værdifulde genstande og papirer i en arkivkasse

Det her er løsningen for dig, som ønsker et sikkert sted at kunne opbevare dine papirer og ejendele. Vælg en arkivkasse i en god kvalitet, så den kan opbevarer dine ting i lang tid i fremtiden. Du kan vælge dem i flere størrelser, farver og modeller. En arkivkasse giver et ensformigt udtryk, samtidig med at du kan læse på fronten, hvad der er indeni kassen uden at skulle åbne den for at se ned i arkivkassen.

Clipboards, registre og faneblade eller ringbind, der ikke kan undværes

Enhver arbejdsplads eller hjem med respekt for sig selv har gerne clipboards, registre og faneblade eller ringbind på en reol - gerne en eller flere af delene. Clipboards er at foretrække, hvis dine papirer ofte bliver krøllet eller bøjet i tasken. Med den faste bagside og forside er de fantastiske til at transportere få papirer i. Der kan endda vælges med en holder til din kuglepen, så du altid er klar med pen og papir. 

Registre og faneblade er som fod i hose med din brevordner. Så skal du kategorisere dine fakturaer i kvartalet, børnenes individuelle tegninger eller sortere projekter, så har vi løsningen til dig her. 

Hos OfficeWhiz har vi et stort udvalg af brevordnere, indstiksringbind og mapper, som alle er med til at optimere din hverdag. De findes alle i utallige farvekombinationer og størrelser, så de passer præcis til dit behov på arbejdspladsen og hjemmekontoret. Vi har udvalgt de bedste på markedet og fra de bedste leverandører til den bedste pris. Vælg frit fra Esselte, Bantex og Elba, som alle er utrolig stærke inden for det, de leverer.

Arkivering er lige så meget struktur og opbevaring. Det kan hjælpe dig hurtigt videre med det, du er god til, når du har styr på papirerne. 

Gratis levering og prisgaranti

Køb for mere end 500 kr. så sendes dine varer kvit og frit fra vores lagre. Desuden hvis du bestiller hos os før kl. 15.00, så vil du have varerne på din valgte adresse allerede næstkommende hverdag. Vi ved selv, at gratis levering kan gøre en stor forskel på et budget, så saml sammen og køb ind hos os til en fordelagtig pris. 

Prisgarantien vi tilbyder gælder alle varer på vores webshop. Så kan du finde en identisk varer hos en af vores gode konkurrenter til en billigere pris, så matcher vi selvfølgelig den. For vi vil gerne være din foretrukne partner inden for kontorartikler. Det skal ikke være så bøvlet, så derfor ønsker vi at samle dine varer til den bedste pris og kvalitet ét sted.

Ring til os i dag

Vi står klar til at hjælpe dig. Så kan du blot kontakte os på mail info@officewhiz.dk eller på telefon 78709828. Vi sidder klar ved telefonerne fra mandag til torsdag kl. 8.30 til 16.30 og fredag kl. 8.30 til 15.00. Vi tror på, at en god service kan gøre en forskel for både dig og os. Derfor gør vi alt for at kunne betjene vores kunder allerbedst muligt. 

Vi glæder os til at snakke med dig, så vi sammen kan hjælpe hinanden.

Tilbage til toppen
 

Vi bruger cookies!

Cookies er nødvendige for at få Kontorartikler til private og erhverv » Prisgaranti » OfficeWhiz til at fungere, samt vi bruger cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker videre på https://www.officewhiz.dk/, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere>>